Tietoa meistä

Viitasaaren 4H-yhdistys on perustettu vuonna 1938 ja toimimme koko kunnan alueella. Yhdistyksemme toiminnassa painottuvat kerho- ja muu ryhmätoiminta, kurssit, kilpailut, leirit, yrittäjyys, kouluyhteistyö sekä työllistämistoiminta.

Lisätietoja tulevista leireistä saat meidän kotisivuilta sekä myös 4H-liiton sivuilta.

Yhdistyksemme työllistää ympäri vuoden monella eri tavalla. Vuoden aikana työllistetään noin 40-50 alle 29-vuotiasta henkilöä. Järjestämme myös erilaisia tapahtumia ja retkiä toimien yhteistyössä myös Viitasaaren Nuorisotoiminnan kanssa. Erilaisia kerhoja järjestämme keskustan alueella sekä sivukylillä. Kerhoissa toimintaperiaatteena on tekemällä oppiminen.

Viitasaaren 4H-yhdistyksen rahoitus tulee Viitasaaren kaupungilta, vapaa-aikalautakunnalta, talonpoikaissäätiön avustuksista, valtionavustuksista ja omatoimisesta varainhankinnasta. Lisäksi yhdistyksellämme on paljon yhteistyökumppaneita tukemassa toimintaamme.